Sitter och tittar på studio ghibli filmer.

Det finns sju stycken på Netflix. Totoro, Kiki, Laputa, Porco Rosso och tre till som jag inte kan komma på i huvudet nu. Tyvärr inte Levande slottet, som är min favorit ❤

Vad jag förstod skulle den komma senare, har för mig att det är det sista av släppen. :love:
 
Hur var det, skulle Grave of the fireflies också släppas? Väldigt vacker film men uj så sorglig, inget jag skulle se med barnen.
 
Hur var det, skulle Grave of the fireflies också släppas? Väldigt vacker film men uj så sorglig, inget jag skulle se med barnen.

Åh nej, Grave of The Fireflies känns definitivt inte som en barnfilm, även om den är fantastiskt fin.

Tror dock att min Ghibli-favorit är Princess Mononoke / Mononoke Hime
 
Prinsess Mononoke... :heartheart

Den och Spirited Away är svåra att knäcka, så otroligt vackra både estetiskt och innehållsmässigt.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har sett de hittills sända programmen om "Den svenska konsten att döstäda". Jag tycker att de är lite svamliga faktiskt (även om...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Rie
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 078
Senast: Karro-Lina
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 329
Senast: MiaMia
·
Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 545
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp