Sjef Janssen anlitar advokat

Sv: Sjef Janssen anlitar advokat

Den mannen är ju helt obetalbar. Ser reglerna ut så är det väl bara att följa dem.
 
Sv: Sjef Janssen anlitar advokat

Håller med. Regler är regler och de finns ju av en anledning. De ska gälla alla. Varför tycker han att Anky ska ha en egen gräddfil hela tiden? Det förstår jag inte.
 
Sv: Sjef Janssen anlitar advokat

Man blir ju trött på dem - Janssen skrev ju själv ihop stadgarna!!! Så nu tycker han helt plötsligt inte om sina egna regler? :mad:
 
Sv: Sjef Janssen anlitar advokat

Bara för att man är bland de bästa i världen kan man väl inte ha helt egna regler?!!
 
Sv: Sjef Janssen anlitar advokat

Den människan måste ha för lite att göra! Det är ju sådana som har det som håller på och käftar sig blåa med sådana här saker! :grin:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 450
L
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 874
Senast: Sel
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en till ganska jobbig dag men inte sååå dålig som några har varit nu. Men inte bra heller. Men iallafall så läkaren har...
Svar
11
· Visningar
1 610
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 840

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp