Bukefalos 28 år!

Sjuk hittekatt *ledsen*

lingonben

Trådstartare
Fan fan fan... :cry:
Har just varit hos veterinär med hittekatten, och det gav inga positiva besked. Hon trodde katten var mager i första hand pga njurproblem, och eftersom kisse är en gammal hane var prognosen inte så bra.

Jag har köpt hem diet-torrfoder för njursjuka katter, och så hoppas jag att ägaren ser någon av mina annonser/lappar. Jag vill helst inte fatta beslut om någon annan älsklings behandling (och liv), det kan bli så fel vad man än gör.

Jaja. Kisse är iallafall glad och verkar inte vantrivas över att bo hos mig. Min kompis höll i hans låda medan jag skrev in oss hos veterinären, då stökade han omkring och var orolig. Men direkt när jag tog honom i knäet igen la han sig ner och gosade. Snutten :love:
 
Sv: Sjuk hittekatt *ledsen*

Usch då. :(
Hoppas kisse blir bra! Han verkar ju onekligen trivas med dig iaf. :)
Eloge till dig för att du tog hand om honom! :bow:
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två Ragdolls, en hona på 5 år och en hane som är 7 år, båda kastrerade. För drygt ett och ett halvt år sedan började hanen gå...
Svar
0
· Visningar
914
Senast: Novienna
·
Övr. Katt För 2,5 år sen hämtade jag hem 2 kattungar ca 6 veckor gamla, ur en snödriva i en snöstorm hos en kvinna på landet. Dom fick inte komma...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 158
Senast: Asko
·
Övr. Hund Hej! Det här är mitt första inlägg på forumet och jag måste få råd av er kloka. Jag har sån obeskrivlig ångest just nu och vet inte hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 762
Övr. Katt Har en utmärglad krake till hittekatt boende hos mig sen igårkväll, och jag har redan hunnit få motstridiga råd om vad kisse ska äta. Så...
Svar
8
· Visningar
974
Senast: ankans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Högtalare
  • Byta nackstöd på bil
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp