n0side

Trådstartare
hej! åkte in till veterinären akut igårkväll då min hund druckit onormalt mycket vatten och ätit dåligt den senaste veckan. visat sig att han har låga vita blodkroppar och låga blodplättar :( dom ska göra ultraljud på organen i magen idag och se vad det kan vara som påverkar detta. någon annan som haft en hund med samma sjukdom? var det cancer? :( så orolig över min vovve
 
hej! åkte in till veterinären akut igårkväll då min hund druckit onormalt mycket vatten och ätit dåligt den senaste veckan. visat sig att han har låga vita blodkroppar och låga blodplättar :( dom ska göra ultraljud på organen i magen idag och se vad det kan vara som påverkar detta. någon annan som haft en hund med samma sjukdom? var det cancer? :( så orolig över min vovve
Förstår att du är väldigt orolig, men försök andas och ta det lite lugnt tills du hört från veterinären ang provsvar. Internet kan (och bör) inte spekulera fram jättemycket vettigt utan en diagnos eller mer att gå på.. Lycka till!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
10 193
Senast: solrose00
·
Hundhälsa Såg i dag att min gamla hund har mask i avföringen, såg ut som många små vita maskar. Blä. Ska jag köpa något receptfritt i dag eller...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: fijja
·
Hundhälsa Har skrivit här tidigare om min hund som fått en knöl på typ bakre hälen/knät (när jag googlar anatomin så verkar det heta typ tarsus)...
Svar
0
· Visningar
542
Hundhälsa Hejsan, Min hund på 12 år har haft känslig mage i många år. Vi gav henne pro-kolin+ för hård och rumlande mage vid behov i flera...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: annaovega
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp