Sjuk kattunge, hjärtsvikt?

Beklagar ❤️ Det är så sorgligt när vi förlorar våra älskade djur. Men hon hade tur som fick komma till er och ni kämpade tappert tillsammans ❤️
 
Lilla hjärtat blev försämrad igen under gårdagen så vi bestämde oss för att hon skulle få somna in 💔 Vi åkte in akut och fick träffa en jättefin veterinär som gav oss ett fint avslut.

Tack för alla tummar, tår och tassar som hålls för oss ❤

Visa bifogad fil 55670
Så fruktansvärt orättvist att det skulle bli så! Men vilka fantastiska kattägare ni är som gjorde det allra bästa för er familjemedlem. Fina lilla katten. :heart
 
1597350132846.png


💔
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 590
Senast: Icfafn
·
Katthälsa Jag förstår ingenting av min katt just nu. Hon blir 12 år i april, märks att hon är en senior men enligt en djurskötare jag träffade...
Svar
10
· Visningar
3 570
Senast: Michellan95
·
Hästvård Har fyra ettåriga unghingstar på lösdrift. Började i måndags att stalla in dom för att de ska vänja sig att stå en och en och för att...
2
Svar
21
· Visningar
7 419
Senast: Ela
·
A
Katthälsa Jag har idag varit med om en minst sagt obehaglig upplevelse. Detta är helt sinnessjukt, och en otroligt lång historia. Vet inte var jag...
Svar
17
· Visningar
3 221
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp