Sjuka associationer...

Cambiaso

Trådstartare
Jag har ju en tendens att få lustiga associationer. Det räcker med en felplacerad bild som tillsammans med en rubrik till en annan artikel kan ge de mest sjuka sammanhang. Ikväll var det så banalt som två trådar efter varandra som tillsammans blev en smula lustigt. Min sjuka hjärna börjar direkt tänka på styckmord... :crazy:


dddd.png
 
Känner väl igen det där! :D Som när det i facebookgruppen för min ridklubb låg ett inlägg om att några sjuka hästar hade flyttats till sjukstallet en bit bort, precis under ett inlägg där någon frågade när de beställda köttfärslådorna skulle levereras.... :angel::laugh:
 
Jag har ju en tendens att få lustiga associationer. Det räcker med en felplacerad bild som tillsammans med en rubrik till en annan artikel kan ge de mest sjuka sammanhang. Ikväll var det så banalt som två trådar efter varandra som tillsammans blev en smula lustigt. Min sjuka hjärna börjar direkt tänka på styckmord... :crazy:


Visa bifogad fil 16190
Min hjärna tänkte att man skulle hantera personen med vanföreställningar genom att stoppa hen i en resväska. Levande.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 605
Senast: Madalitso
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 728
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 881
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 890

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp