Bukefalos 28 år!

Sjuka namn i stamtavlan?

Zoya

Trådstartare
Är det någon av er som någonsin tänkt att hunden ni precis ska köpa har ett "weird" stamtavlenamn och att det är skönt att man slipper kalla hunden för just det?

Well, detta slår ni garanterat inte!!

Sjukaste namnen ever??
Klicka på "tidigare kullar"

:rofl::rofl::rofl:
 
Sv: Sjuka namn i stamtavlan?

Haha, med ens blev jag ännu mer glad över att ha valt min unghunds namn helt själv :D
 
Sv: Sjuka namn i stamtavlan?

Den där sidan har jag varit inne på förut, jag undrar hur de tänker? :D :rofl:

"Komsi komsi Eggfis, så ska vi gosa lite..." :rofl:
"Eggfis, SITT!"
 
Sv: Sjuka namn i stamtavlan?

Jag tycker namnen tyder på viss kreativitet och skulle älska att ha en hund med ett så knasigt namn, typ Mördarsnigel eller Landkrabba (i stamtavlan alltså, aldrig att jag hade kallat honom för Grummesåpa eller Kompost :D)
 
Sv: Sjuka namn i stamtavlan?

Jag gillar det som står under Uppdaterat.

"2009-06-18
Fårskalle: Känd mentalstatus"

No shit? :rofl: :rofl:

"2009-01-09
Eggfis ögonlyst ua."

HUH?! :p
 
Sv: Sjuka namn i stamtavlan?

:rofl:

hahaha, skrattar nu och i 10 minuter frammåt!


"Ny bild på kompost" :P
 
Sv: Sjuka namn i stamtavlan?

:rofl: :rofl: :rofl:
Soptunna, Snuskhummer, Hönsgödsel

Jag dööööööööööööööööör! :rofl: Vilka extremt sköna människor det måste handla om!
 
Sv: Sjuka namn i stamtavlan?

"Då välkomnar vi Gabriella och Gullefuns Hönsgödsel in på banan."
 
Sv: Sjuka namn i stamtavlan?

Ja, eller BIS på Stora Stockholm 2009 är Gullefjuns Smakar Kofta...
:rofl::rofl:
 
Sv: Sjuka namn i stamtavlan?

Shit vilken humor och påhittighet den uppfödaren måste ha!! "Kompooooooost!!!!!"
 
Sv: Sjuka namn i stamtavlan?

Och jag som alltid tyckt att Disha var ett alldeles hemskt namn tycker nog plötsligt att det klingar rätt vackert. Fast Ian lyssnar iof mer på "skräpet" än på det jag faktiskt döpt honom till.
 
Sv: Sjuka namn i stamtavlan?

:bow::rofl::rofl:
Den där uppfödaren är min nya idol :D:bow: Jag skulle tycka det vore mycket roligare om min hund hette Gullefjuns Fårskalle än snobbnamnet hon har nu :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 219
Senast: ako
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 337
Senast: geting
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 361
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag har börjat fundera på om det är bra läge att skaffa hund nummer två nu till hösten, då jag har en termin kvar på min utbildning och...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp