Sjukskrivningsbajs pt II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var hos doktorn på planerat återbesök i måndags. Hon verkade rätt cool med hur hon skulle komplettera och dessutom känner jag att hon tror på vad jag berättar, det känns inte som att hon ser mig som en tröttsam patient som bara vill bli sjukskriven. Det är otroligt skönt.

Och i dag fick jag meddelande från FK om utbetalning. :bump:
 

Sedan ska jag snart börja jobba och det känns sådär. Men det är bara att göra det. Ledningen har ju mjuknat om en anpassning av mina arbetsuppgifter.
 
Hur går det för dig förresten @Killaloe, har du fortfarande inte fått besked?
Jodå, jag har fått definitivt avslag på den första perioden, väntar på definitivt besked gällande den andra och gissar på ett ”vi funderar på av avslå din ansökan” för den tredje perioden.

Men planen är att jag från 1/9 ska vara frisk iaf så får vi se hur det går. Förhoppningsvis kan jag vara frisk i tillräckligt många månader för att bli sjuk igen om det inte fungerar alls.

Och tack för att du frågar :love:
 
Jodå, jag har fått definitivt avslag på den första perioden, väntar på definitivt besked gällande den andra och gissar på ett ”vi funderar på av avslå din ansökan” för den tredje perioden.

Men planen är att jag från 1/9 ska vara frisk iaf så får vi se hur det går. Förhoppningsvis kan jag vara frisk i tillräckligt många månader för att bli sjuk igen om det inte fungerar alls.

Och tack för att du frågar :love:
Fy katten vad utdraget, det måste vara en verklig pärs :(

Du får väl köra så det ryker från 1 sept då, så länge det går.

Håller tummarna för dig! :heart
 
Fy katten vad utdraget, det måste vara en verklig pärs :(
Jag och min psykolog konstaterade att det är lite Kafka-artat det här med att vara sjuk men ändå vara frisk :D

Och tack :love:

När ska du tillbaka till jobbet? Och vet du redan nu hur anpassningen kommer se ut (så du ev hinner ha synpunker på det eller kan vänja dig vid tanken?)
 
Jag och min psykolog konstaterade att det är lite Kafka-artat det här med att vara sjuk men ändå vara frisk :D

Och tack :love:

När ska du tillbaka till jobbet? Och vet du redan nu hur anpassningen kommer se ut (så du ev hinner ha synpunker på det eller kan vänja dig vid tanken?)
19 aug. Nej, det vet jag inte. Facket och jag har 2 förslag varav jag hellre vill det ena än det andra, men vi får se vad de säger.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Ok TW om ni är allergiska mot ovetenskapliga metoder eller spiritualitet i största allmänhet. Jag är själv väldigt öppen men tar inte...
Svar
2
· Visningar
378
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 823
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp