Sjuuuuuuuuuuuuk

Lilla

Trådstartare
Några av er kanske minns att vi var nära att köpa ett årsföl i fjol!? Hur som helst så blev det inte av.....vi fegade ur...Nu fick jag se en bild på henne som är ngr månader gammalt och jag blir helt sjuk....jag vet att bara för att hästen ser bra ut behöver det inte betyda att de blir bra men hon är verkligen jätte fin och det är "MIN" häst!*skrika*Hon är bara drygt ett år och redan så ståtlig!
Pappa sa att vi skulle gå och prata med tränaren i morgon.Hon är troligtvis på bete och vi ska ju inte ha häst*s*Men ägaren har tydligen mkt häst så man kan ju visa sig iaf :angel:

http://pg.photos.yahoo.com/ph/nytorpbilder/detail?.dir=aab9&.dnm=2c00.jpg&.src=ph
 
Sv: Sjuuuuuuuuuuuuk

ja hon va fin :love:
va det den som va efte nån fransk lavec hingst? som du hade upp här förra året?
 
Sv: Sjuuuuuuuuuuuuk

Pappa är: EXPRESS LAVEC(Första kullen)
Mamman heter ALA DELICIOUS och morfar LINDY'S CROWN.
 
Sv: Sjuuuuuuuuuuuuk

Förlåt,det var inte ironiskt,men internt kanske ;) .Jag har köpt ett sto som nu är två från samma moderslinje som Express Lavec :) .
 
Sv: Sjuuuuuuuuuuuuk

Ok, sorry, fattar inte gubbarna helt.

Vi pratade med tränaren i dag och ägarna skulle ha 65 plus moms så det är bara att försöka förtränga skrället.....*S*
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 216
Senast: alazzi
·
Islandshäst Har köpt en unghäst, hon blir 4 år nu i maj. Har haft henne sedan nyår, så lite drygt 3 månader. Hon skall skickas på inridning och...
Svar
9
· Visningar
1 396
Senast: Boj
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 079
Hästmänniskan Vet inte om detta hamnade i rätt forum - om inte så får moderator ta och flytta tråden! :) Bakgrund: Vår familj (min mamma, pappa och...
Svar
0
· Visningar
927
Senast: Sansko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp