Ska köpa ny hund! Behöver "ras-tips"!

Sv: Ska köpa ny hund! Behöver "ras-tips"!

Är det du som är veterinären med den skadade hunden för en tid sedan också?
 
Sv: Ska köpa ny hund! Behöver "ras-tips"!

Nej, "veterinären" bodde i Norrland. Den tjejen outade sig själv genom att länka till sin egen Facebook. :D
 
Sv: Ska köpa ny hund! Behöver "ras-tips"!

Jag måste påstå, att hon är väldigt detaljerad i sitt påhittande.

Jämfört med D & G nånting, som fanns en gång. Som hade 5 superdyra ridstövlar av det och det märket, och ditt och datt superdyrt. Det var mer överdrivet påhittat, och mer uppenbart. Ts blir mer uppenbar när man kopplar ihop allt.
 
Sv: Ska köpa ny hund! Behöver "ras-tips"!

Jag tror att det är en sån här hund du söker, av samma typ som dina andra hundar! :)
Tecknad_hund.jpg
 
Sv: Ska köpa ny hund! Behöver "ras-tips"!

Jag tänkte samma sak! Stilen är så lik, så det bara måste vara samma...
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
4 579
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 099
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 822
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera på att skaffa en till hund. Bor i generationsboende på vår hästgård med skog och hagar där vi har en nättare...
2
Svar
25
· Visningar
2 049
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp