Skadeanmälan på bil - hur göra?

Jag blev påkörd på en parkering av en bil från höger men jag hävdade att högerregeln inte gällde där och att jag körde på en "utfart" av parkeringen. De körde över flera rutor på parkeringen. Killarna i kostym höll inte med mig men jag hävdade att de körde för fort. Skrev ned allt sanningsenligt och hörde inte ett ljud från försäkringsbolaget, ingen förlorad bonus heller. Det var en rejäl buckla på flickvännens fina bil. På min gamla Volvo syntes inget.
Så kan man förklara trovärdigt kommer man långt.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Igår blev jag (nå, min bil med mig i) rammad av en traktor. Jag körde på vår lilla, lilla grusväg och fick syn på mötande ekipage...
2
Svar
25
· Visningar
3 496
Senast: Fibusen
·
Äldre Nya bilen rullar bra, men verkar ha osynlighetsmantel över skåpet. Svängde av motortrafikled och stod stilla vid företrädet vid påfarten...
Svar
15
· Visningar
1 155
Senast: skuggi
·
Äldre Min bil blev idag påbackad på parkeringen till brukshundklubben. Hon som backade på den bad så hemskt mycket om ursäkt och frågade om vi...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 748
Senast: bollen__
·
Övr. Hund För några veckor sedan blev min kelpie (16 kilo) attackerad och biten av en fullvuxen Gran danois hane. Jag var inte med men enligt...
Svar
2
· Visningar
4 547
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp