Skänka bort hundgrejer?

igbest

Trådstartare
Jag har en hel del, ca 30 hundhalsband med namn på som jag har sytt till mina hundar som jag skulle vilja skänka bort till bättre behövande hundar men hur hittar jag var jag kan skänka dom? Storleken är till små hundar men det kanske inte spelar så stor roll.
Vi har djurskyddet här men dom har inte speciellt många hundar där, dom har mest katter och dit har jag skänkt hundmat ibland. Ska tillägga att jag bor i norra sverige. Ett exempel här nedan.
2015-06-20 16.01.36.jpg
 
Jag har en hel del, ca 30 hundhalsband med namn på som jag har sytt till mina hundar som jag skulle vilja skänka bort till bättre behövande hundar men hur hittar jag var jag kan skänka dom? Storleken är till små hundar men det kanske inte spelar så stor roll.
Vi har djurskyddet här men dom har inte speciellt många hundar där, dom har mest katter och dit har jag skänkt hundmat ibland. Ska tillägga att jag bor i norra sverige. Ett exempel här nedan.
Visa bifogad fil 25673

Jag skickade grejer till typ Hundar Utan Hem tror jag det var. Adress fanns på deras hemsida.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
3 255
Övr. Hund Hej, Denna fråga har säkert varit uppe en massa ggr men ber gärna om er input givet mina förutsättningar. (Funderar i första hand på om...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 667
Senast: Pilot
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 081
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Hej på er alla, vet att det finns miljontals trådar om detta ämne men kände att jag ville göra en egen ändå! :) Det är så att jag...
Svar
11
· Visningar
1 995
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp