Skärmskydd till mobil

cambodia

Trådstartare
Köpte ett skärmskydd till min nya mobil idag, ett zagg invisibleshield. I affären satte de dit det åt mig och de verkar ha använt någon form av maskin? Nu har jag hakat upp mig på hur de gjorde, för de sa att det skulle härda ett par timmar efteråt (iallafall om man skulle sätta på ett fodral eller liknande). Glömde ju förstås fråga på plats och kan inte ringa nu. Åkte iväg medan de gjorde det så såg inte heller...

(Var på mediamarkt om man får skriva det)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 329
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 437
Senast: Lingon
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 083
Senast: Calmiche
·
Relationer Nytt nick eftersom det här känns jobbigt för mig... På min arbetsplats finns två personer som är mycket extroverta och väldigt sociala...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 538

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp