Skaffa barn med någon man inte är kär i?

Du ser väldigt bra ut! Väldigt söt.

Men du måste nog jobba med din självkänsla, när jag mår piss så upplever jag att folk inte vill vara med mig, jag tänker att det har nåt med utstrålningen att göra.
Men varför får jag bara konstiga matchningar på Tinder då? Och ingen skriver till mig, bara en, han som jag träffar nu
 
Denna bild tog jag igår, vet inte, men är jag så ful?
Du är fin! Men det som blir fel är väl om du bara antar att det potentiellt skulle vara den enda orsaken till att folk fattar tycke för varandra. Eller som i den här tråden, då du säger att andra tolkar dina inlägg fel om de läses som spydiga. När sådant händer vid upprepade tillfällen kanske man bör se över vad omgivningen faktiskt uppfattar av vad man säger, och testa om det går fram bättre om man omformulerar sig.
 
Denna bild tog jag igår, vet inte, men är jag så ful?
Ibland kanske det är lättare att tänka att man är ful än att det beror på annat? Du kanske är van att tänka dåligt om dig själv? Om du tycker att du är ful och dålig, då är det liksom kört. Klappat och klart. Du behöver då inte göra något åt situationen, för det finns inget att göra mer än att fortsätta tycka illa om dig själv.
 
Jag vill ju operera näsan, den förstör tycker jag!
Jag tror verkligen inte att det skulle göra någon skillnad alls bland matchningar just. MÖJLIGTVIS om du då skulle känna dig mer nöjd med dig själv och interaktionen med andra kanske skulle bli annorlunda. Men en plastikoperation bör man göra för sin egen skull, inte för att man tror att omvärlden skulle bete sig annorlunda mot en....
 
Jag vill ju operera näsan, den förstör tycker jag!
Jag gillar din näsa också. Den passar ditt ansikte jättebra. :) (Utseendet är ju också en rätt liten del i själva attraktionen (för mig iaf). Visst måste det där ”något” finnas, men i det stora hela alltså.)

Vad händer om du skriver en längre presentation? Lite rolig kanske? Med hobbys osv? Sådär så att den sticker ut lite?
 
Jag gillar din näsa också. Den passar ditt ansikte jättebra. :) (Utseendet är ju också en rätt liten del i själva attraktionen (för mig iaf). Visst måste det där ”något” finnas, men i det stora hela alltså.)

Vad händer om du skriver en längre presentation? Lite rolig kanske? Med hobbys osv? Sådär så att den sticker ut lite?
Testade det; fick ännu färre matchningar, så gick tillbaka till min gamla presentation
 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 768
Senast: Twihard
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 644
Senast: Mabuse
·
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
662
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 399
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp