Skaffa pojkvän??

Jag hatar det uttrycket! Nej, det löser sig inte alls alltid bara för att man vill och kämpar.
Speciellt inte till TS när vi faktiskt inte vet varför hen bor hemma.
Trevligt skrivet av dig.

Men seriöst, jag förutsätter att TS är normalfungerande, kan inte förutsätta alla omständigheter som kan finns. Personen kan vara synskadad, autistisk, sakna ben, sakna armar, ha en CP-skada, utvecklingsstörning o.s.v. Men trots det förutsätter jag att personen är kapabel till att ta hand om sig själv.
 
Min modell har, förutom ovan nämnda, funktion städa, tvätta och bädda. Ett riktigt kap!
Ingår mopping i städningen? Isåfall vill jag ha en likadan! :up:

Har dock inget emot en kvinnlig modell heller, föredras nästan! De borde kanske vara lite billigare? Fast kanske dyrare i drift? 🤔:D
 
Det finns gott om projekt. Ofta passar de när man är yngre då ser en det som ett fynd och utmaning och tänker på hur bra partnern/ hästen kan bli och hur man sparar på att göra om dem. Börja från början liksom.
Jag som nyss letat man och letar häst ryser när jag tänker på projektmän och projekthästar. Vill ha det så att det jag ser är det jag får. Inga annonser eller ord biter på mig. Det ska vara säkert roligt enkelt friskt och lätt från dag ett till den dagen det är över. Men jag är alltså 50 och har haft mängder med projekt, flera blev toppen men det är typ fifty-fifty
 
Trevligt skrivet av dig.

Men seriöst, jag förutsätter att TS är normalfungerande, kan inte förutsätta alla omständigheter som kan finns. Personen kan vara synskadad, autistisk, sakna ben, sakna armar, ha en CP-skada, utvecklingsstörning o.s.v. Men trots det förutsätter jag att personen är kapabel till att ta hand om sig själv.
Tycker mest det är trist att du dömer andra och har åsikter om hur de väljer att leva sina liv, oavsett anledning till det.
 
Det finns gott om projekt. Ofta passar de när man är yngre då ser en det som ett fynd och utmaning och tänker på hur bra partnern/ hästen kan bli och hur man sparar på att göra om dem. Börja från början liksom.
Jag som nyss letat man och letar häst ryser när jag tänker på projektmän och projekthästar. Vill ha det så att det jag ser är det jag får. Inga annonser eller ord biter på mig. Det ska vara säkert roligt enkelt friskt och lätt från dag ett till den dagen det är över. Men jag är alltså 50 och har haft mängder med projekt, flera blev toppen men det är typ fifty-fifty
Jag förstår inte vad det har med TS att göra.
 

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 605
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 650
Senast: Mabuse
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 381
Senast: Nixehen
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp