Skaffa vänner som vuxen?

Jag anmälde mig till en kvällskurs på folkhögskola med fördomen att det bara skulle vara jag och massa äldre par men jag var intresserad av ämnet och ville utmana mig själv. Vid första tillfället visade det sig att vi var ett gäng ensamma kvinnor mellan 30 och 70 och även om jag inte klickade jättemycket med någon på just den kursen så hade vi roligt tillsammans och det hjälpte mot ensamheten.
Om dina barn är tillräckligt stora kanske de kan avvara dig en kväll i veckan mot att de får en gladare och mer harmonisk förälder.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Min son är bjuden på Halloweenfest nästa vecka hos en av sina bästa vänner, som är en klasskompis. Det är ett litet gäng barn som är...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 684
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 582
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 212
Senast: Imna
·
Relationer Hej! Skriver detta både för att få råd, men även för att skriva av mig. Jag är 30 år gammal, och det senaste har jag känt mig så...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
10 468
Senast: Elektronen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hyra ut rum i lgh?
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp