Skaft med fjädrande hållare till skurborste - hur ska jag lyckas hitta en?

Zeli

Trådstartare
Alltså - jag blir galen! Jag letar efter ett skaft med fjädrande hållare till skurborstar, men jag går fasiken bet!

Ni är min sista utväg! HJÄLP! Går det överhuvudtaget att få tag i fortfarande??!
5E30F29B-1F5C-4D4E-9081-70FA81DE0CB8.jpeg
 
Jag tänkte att det inte kan vara sant. Skurskaft borde väl finnas?
Men även jag gick bet.

Lägg ut en efterlysning i nån lokal fb-grupp? Det borde finnas längst in i många städskrubbar :)
 
Kan inte tro att det finns annat än på loppis e.dyl.
Det finns skurborstar som är gjorda för att permanentmontera träskaft på, om det är ett dugligt alternativ för dig. (kanske inte detta är bästa stället att köpa på, men ett exempel)
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 023
Senast: Whoever
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 966
Senast: Badger
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 931
Senast: zassoo
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 845

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp