skaftvidd och höjd

O

oasen

Jag ska nu sälja mina läderridstövlar av märket Soubirac, och jag vet inte riktigt vilken höjd och vidd det är på dem, vars på ridstöveln mäter man det? Nån som kan visa en bild med "riktningslinjer"?

Tack på förhand.
Emma

O

oasen

Ska man mäta runt skaftet där det är som bredast? Och ska man börja mäta längden ända ner från golvet och upp?
(på insidan eller utsidan, eller bakifrån?)

S

spoff

På hjemmesidene til Cavallo kan du faktisk se video av hvordan du måler støvler. Dette gjelder Cavallostøvler, men det er nok samme måte som for alle andre støvler også..

Gå inn på f.eks. english -> Riding boots -> Video download

O

oasen

Tack! Det var en bra film. Nu är det bara att sätta igång och mäta.

Liknande trådar

Hundavel & Ras En vän till mej, visade mej bilder på flerfärgade pudlar för ett tag sedan. Givetvis blev jag nyfiken.... Är dessa "godkända"? går dom...
2
Svar
36
· Visningar
2 839
Senast: Sol
·
Ekonomi & Juridik Jag har hittat ett riktigt fint sto på ett "polsk hästnet" och är i kontakt med säljaren. Dock är jag stressad över logistiken kring att...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 407
Juridik & Ekonomi För några veckor sedan köpte jag en hästtransport, ett Ifor Williams 1,5-hästars, årsmodell -14. Köpte den från ett dödsbo, en kvinna...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 483
Hästmänniskan Hej ! Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har börjat söka medryttarhäst eller ja jag ska lägga ut en annons snart och undrar lite vart...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 069
Senast: Signe9
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tråd för random bilder med roliga texter II
  • Vision bord
  • Hej