skall jag skicka igen?

C

coscos

jag tippsade om en länk till min hemsida här på buke, då kom den inte mer eftersom några dagar senare krachade servern den låg på så när gunnar (eller vem det nu är som kollar att dom funkar) skulle sätta in den så funkade den ju inte och då fick jag ett mail där det stod att den inte kommit med.
Kan jag skicka in tippset igen nu när den funkar igen... :confused:
 
Sv: skall jag skicka igen?

Skicka in igen du.

Sidor som inte fungerar när jag kollar tar jag av förståeliga skäl inte med. På samma sätt brukar jag plocka bort länkar till sidor som inte fungerat vid kontroll vid ett par tillfällen.
Om ni har haft problem med er sida och den försvunnit, tipsa igen.

Rapportera gärna också om ni har en sida ni vill ta bort från länksamlingen, exempelvis för att den är inaktuell.
 

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
721
Senast: bettysmatte
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 506
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 226
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 328
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp