Skall ni till Falsterbo - Utbruten från Dressyrsnackis 13

Jag missar i år :( Brukar alltid åka bara för att se unghästklasserna, men inte i år. Sörjer att -ingen- livesänder dem heller :meh:
 
Har haft underbar dag i dag! Såg en del av finalen i amatörtouren och hann kolla varenda minuter, handlade lite!
 
Jag var där i lördags och har biljetter till tors, fre och lör också. Hade tänkt åka dit idag med, men går inte att köpa biljetter via ticketmaster. Vägrar stå i deras biljettköer på plats, så håller mig hemma i stället.
 
Jag missar i år :( Brukar alltid åka bara för att se unghästklasserna, men inte i år. Sörjer att -ingen- livesänder dem heller :meh:
Samma här men just nu verkar det kvitta, 3 swb på synnerligen måttliga % bland de 12 bästa. Blir väl ingen till UVM. Nån där som ser det live, är det så illa som det verkar??
 
Samma här men just nu verkar det kvitta, 3 swb på synnerligen måttliga % bland de 12 bästa. Blir väl ingen till UVM. Nån där som ser det live, är det så illa som det verkar??

4 SWB över 70%. En är dock inte aktuell för UVM. Med den bedömningen som är där är inte 70% dåligt. Det blir nog några som får åka men blir nog svårt att ta sig vidare till final.
 
Vad avis jag blir, är så sugen på att åka ner men får stanna hemma och ta hand om djuren då farsan åker över helgen för att hämta valp och jag jobbar under veckan:arghh:
 
4 SWB över 70%. En är dock inte aktuell för UVM. Med den bedömningen som är där är inte 70% dåligt. Det blir nog några som får åka men blir nog svårt att ta sig vidare till final.
Hoppas de höjer lite i finalen. Det brukar vara så att de som tas ut till UVM ska ha rimlig chans att ta sig till final där men där är ju annan bedömning. Både lättare och svårare.....
 
Har du hört något om filmförbudet i dressyren därnere? Såg på equipe att det bara är hoppritter som får filmas 🤔

Det satt en lapp när man gick upp på läktarna, läste dock inte så noga... Insåg nu att jag faktiskt lade ut ett par sekuders klipp på Instagram :angel:
 
Har du hört något om filmförbudet i dressyren därnere? Såg på equipe att det bara är hoppritter som får filmas 🤔
Upplever att både tränare och ryttare har mycket mer koll på filmande på framridningen nu. Var en mamma som ville filma sin dotter men tränaren sa nej, ville att hon skulle vänta tills hästen var bättre i formen.( fick ut nosen mer i detta fallet)
 
Upplever att både tränare och ryttare har mycket mer koll på filmande på framridningen nu. Var en mamma som ville filma sin dotter men tränaren sa nej, ville att hon skulle vänta tills hästen var bättre i formen.( fick ut nosen mer i detta fallet)

Men det är ju helt sjukt att det ska vara så... arbetsform och uppvisningsform skiljer sig åt markant. Tyvärr fattar inte folk det.
 
Var det alltså filmförbud på dressyren? På framridningen hade jag kunnat förstå men att förbjuda filmning av ekipage inne på banan känns väldigt tråkigt. Synd att det ska behöva vara så.
 
Var det alltså filmförbud på dressyren? På framridningen hade jag kunnat förstå men att förbjuda filmning av ekipage inne på banan känns väldigt tråkigt. Synd att det ska behöva vara så.

Näe, det som stod på de lapparna jag såg var att endast privatpersoner fick filma eller livestreama. Stod samma på hoppläktarna.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 151
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Hej Vi har nyligen köpt en B-ponny till vår 10-åring. Det är hennes första ponny men det är familjens femte häst. Denna 13-åriga Welsh...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
10 411
Senast: Oknytt
·
Katthälsa Hejsan! Jag tog över en katt som var dräktig och allt så som förlossning osv har gått bra och jag trodde allt var frid och fröjd. Det...
Svar
4
· Visningar
2 012
Senast: Mia_R
·
Dressyr Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
18 570
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp