Skall ni till Falsterbo - Utbruten från Dressyrsnackis 13

Jag var inte i Falsterbo själv men via vänner vet jag att det var skitsvårt att få tag i läktarbiljetter till dressyren (antagligen till hoppningen också) men att det samtidigt var i princip tomt på läktarna - jag antar att det beror på att man köper en kombibiljett och när det är en kul hoppklass så hänger man där och dressyrläktaren är tom. Jag tycker det är skandalöst faktiskt. De som vill se har ingen möjlighet - särskilt som man har byggt in hela jäkla arenan numera och det är också trist för de tävlande att göra det inför fåtalig publik istället för fulla läktare
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 127
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Hej Vi har nyligen köpt en B-ponny till vår 10-åring. Det är hennes första ponny men det är familjens femte häst. Denna 13-åriga Welsh...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
10 397
Senast: Oknytt
·
Katthälsa Hejsan! Jag tog över en katt som var dräktig och allt så som förlossning osv har gått bra och jag trodde allt var frid och fröjd. Det...
Svar
4
· Visningar
2 005
Senast: Mia_R
·
Dressyr Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
18 552
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp