Skallrande överlucka

Emiro

Trådstartare
Överluckan på min star diamant skallrar när jag kör. Jag läste i någon gammal tråd att man kunde sätta en o-ring eller bustning på boxlåset för att få den tyst. Är det någon som vet vilken typ jag behöver och var man kan köpa den?
 
Överluckan på min star diamant skallrar när jag kör. Jag läste i någon gammal tråd att man kunde sätta en o-ring eller bustning på boxlåset för att få den tyst. Är det någon som vet vilken typ jag behöver och var man kan köpa den?
Det heter Bussning, ifall du ska leta efter det på nätet 😊
 
Löste det med vetflex och silvertape så länge. Får se hur länge det håller.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 668
Senast: hundtant
·
Utrustning Vi kommer ev bli med släp inom snar framtid, har bara hyrt innan. Vad är extra viktigt att kolla upp innan/fråga om? Min kompis päron...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: Buzzter
·
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
8 939
Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
687
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp