Skallrande överlucka

Emiro

Trådstartare
Överluckan på min star diamant skallrar när jag kör. Jag läste i någon gammal tråd att man kunde sätta en o-ring eller bustning på boxlåset för att få den tyst. Är det någon som vet vilken typ jag behöver och var man kan köpa den?
 
Överluckan på min star diamant skallrar när jag kör. Jag läste i någon gammal tråd att man kunde sätta en o-ring eller bustning på boxlåset för att få den tyst. Är det någon som vet vilken typ jag behöver och var man kan köpa den?
Det heter Bussning, ifall du ska leta efter det på nätet 😊
 
Löste det med vetflex och silvertape så länge. Får se hur länge det håller.
 

Liknande trådar

Hundträning Vet att ämnet varit uppe förut men nu kör vi en ny tråd. Ni som har hundträningsrum hemma, hur stort är det? Vad har ni i rummet? Vad...
Svar
10
· Visningar
657
Senast: hastflicka
·
Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 821
Senast: MiniLi
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 998
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
1 361
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp