Skapa genväg i telefonen

Shaggy

Trådstartare
Jag börjar tröttna på att varje gång jag ska använda en viss sida på jobbtelefonen så måste jag söka efter den. Nu har jag i närmare en timme försökt få till en genväg till sidan så att jag bara behöver klicka upp den. Resultatet hittills är exakt noll :crazy::arghh::banghead::banghead::banghead: Jag kan kopiera adressen till urklipp men sen kan jag inte göra med för något urklipp verkar inte finnas på telefonen. Jag verkar även kunna kopiera länken till anteckningsblocket, men att behöva öppna den appen för att öppna sidan förenklar knappast för mig.
Snälla någon hjälp mig med hur jag får till en vanlig enkel genväg på ett Samsungelände
Edit: Tyvärr verkar sidan inte finnas som app så den vägen är stängd.
 
Klicka i stjärnan som är där uppe så bokmärket du sidan. Går du in på bokmärken finns den där då.
Eller klicka på lägg till på startskärmen.
 

Bifogade filer

  • 20181008_140842.jpg
    20181008_140842.jpg
    119,1 KB · Visningar: 35
Klicka i stjärnan som är där uppe så bokmärket du sidan. Går du in på bokmärken finns den där då.
Eller klicka på lägg till på startskärmen.
En sådan får inte jag upp. För mig ser det ut såhär.
Jag har provat att dela länken, funkar inte och kopiera den, funkar lika lite.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20181008-141926.png
    Screenshot_20181008-141926.png
    55,7 KB · Visningar: 35
Eller jo kopiera funkar utmärkt men jag kan inte komma åt det kopierade eller hitta någon möjlighet att klistra in det.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 712
Senast: lundsbo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hör hur det dånar utanför, och kan inte låta bli att öppna dörren och gå ut och sätta mig på huk på förstutrappen och bara...
Svar
9
· Visningar
2 435
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler ... hur gör man det?:confused::confused::confused: Min kalender-app startar inte när jag klickar på den. Så jag tänte testa att...
Svar
3
· Visningar
511
Senast: Tarnin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår låste jag dörren på jobbet för sista gången inför sommarens semester. Jag har verkligen sett fram emot det. Frågan är då varför det...
Svar
0
· Visningar
293
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp