Bukefalos 28 år!

SKapa underforum i utrustningsforumet?

Alexandra_W

Trådstartare
Skulle man inte kunna skapa ett underforum för 'allt som rör sadlar' på utrustningsforumet? nu är nästan varannantråd en sadeltråd, så man missar många andra godbitar? Och just sadelfrågor och sadeltillpassningsfrågor är ju sådant som främst intresserar de som är i sadeldjungeln eller är extra intresserade. Jag märker ju på mig själv att jag hoppar över alla de trådarna när jag inte har några bryderier på den fronten, men läser *alla* när jag själv sliter mitt hår i sadeldjungeln.

Så, vore det inte något som gagnade alla om man skapade ett underforum? På samma sätt som foder fick ett eget underforum till hästvård en gång i (ur)tiden?
 
Sv: SKapa underforum i utrustningsforumet?

Nu var det egentligen så att foder var ett forum på samma nivå som hästvård innan jag bestämde att jag ville "gömma" det en aning.
Jag skall fundera lite på om det går att göra något åt detta med utrustningsforumet, jag har i flera år funderat på att kanske göra något mer drastiskt med utrustning. Vi får se om det blir något sådant.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag håller som bäst på att skissa på hur jag vill bygga mitt stall - som skall byggas i en existerande gammal ladugårdsbyggnad - och har...
Svar
13
· Visningar
3 605
Senast: a1agnlju
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 409
Senast: moonstruck
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 759
Senast: Mitra
·
Islandshäst Regler för forumet "Tävla Islandshäst" Detta forum är avsett för diskussioner kring Tävling och Träning av Islandshästar utrustning...
2
Svar
39
· Visningar
9 963
Senast: Rea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp