Men imorgon ska den gå att se på mina sidor hos SkatteverketImorgon är sista dagen som beskeden skickas ut. Du kan deklarera från 17 mars.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men imorgon ska den gå att se på mina sidor hos SkatteverketImorgon är sista dagen som beskeden skickas ut. Du kan deklarera från 17 mars.
Då har du balanserat dina skatteinbetalningar väl! Ibland blir man lite konfunderad när det jublas, det är liksom inte ett lotteri utan hårt regelstyrt och i de allra flesta fall väldigt predikterbart om man vill prediktera.Loggade in hos Kivra och där fanns beskedet
111 kronor tillbaka![]()
Jag har "bara" jobbat och har inte några avdrag att göra så då borde det vara +-0Då har du balanserat dina skatteinbetalningar väl! Ibland blir man lite konfunderad när det jublas, det är liksom inte ett lotteri utan hårt regelstyrt och i de allra flesta fall väldigt predikterbart om man vill prediktera.
Själv har jag inte något emot att låna ut till komunen/staten ett tag då det förhoppningsvis går till bra grejer under tiden jag inte har pengarna.Då har du balanserat dina skatteinbetalningar väl! Ibland blir man lite konfunderad när det jublas, det är liksom inte ett lotteri utan hårt regelstyrt och i de allra flesta fall väldigt predikterbart om man vill prediktera.
Redan dags för gymnasiet?!?Klockan 1.46 fick jag mejl att beskedet kommit. Med tanke på att jag jobbade fick jag vackert vänta med att logga in på Kivra tills jag slutat vid 7.
Får tillbaka, ungefär lika mycket som vanligt. Trodde att det skulle bli mindre eftersom jag 2025 landade på lite högre statlig skatt än tidigare. Kommer tillkomma lite med reseavdrag också.
Nåja, det blir bra oavsett.
Får se vad jag gör med pengarna. Kanske använda till dotterns eventuella flytt norrut i augusti?
Redan dags för gymnasiet?!?
Nej jag fattar faktiskt ingenting om jag ska vara helt ärlig. Tycker det känns som ett lotteri, ibland blir det restskatt och ibland återbäring trots jag inte gör något annorlunda från år till år. Det enda som har förändrats är räntan på huslånet under åren som har gått.Då har du balanserat dina skatteinbetalningar väl! Ibland blir man lite konfunderad när det jublas, det är liksom inte ett lotteri utan hårt regelstyrt och i de allra flesta fall väldigt predikterbart om man vill prediktera.
Aha! Spännande för henneHon har ju hoppat upp ett år så hon är bara 14 år men har sökt gymnasiet till i höst![]()
Men då har ju nått ändrats, räntan !!!Nej jag fattar faktiskt ingenting om jag ska vara helt ärlig. Tycker det känns som ett lotteri, ibland blir det restskatt och ibland återbäring trots jag inte gör något annorlunda från år till år. Det enda som har förändrats är räntan på huslånet under åren som har gått.
Men det säger egentligen inte så mycket mer än att jag är så sjukt okunnig och så fort banken pratar med mig eller något annat som jag borde fatta med räntor och amorteringar och skatter osv så blir jag helt tom i huvudet och fattar inget. Jag ser hur de talar till mig men jag förstår inte ett ordblir helt blockerad!
Då har du balanserat dina skatteinbetalningar väl! Ibland blir man lite konfunderad när det jublas, det är liksom inte ett lotteri utan hårt regelstyrt och i de allra flesta fall väldigt predikterbart om man vill prediktera.