Skengravid :(

H

himlan

Nu sitter jag här och väntar på mensen för att kunna räkna in exakt ÄL.

Men den kommer inte :crazy:

Jag har haft en liten mens som kom väldigt sent, trodde då att jag kanske var med barn, men testet visade negativt.

Har tagit ett till test också det visade negativt.

Nu går jag mest och är irriterad över min lite svällda mage och uteblivna mens.

Jag vill också snusa bebis :cry::(

/ Himlan ( hemligt nick )
 
Sv: Skengravid :(

Ja du, vem har inte varit skengravid...?! Det är bara att vänta och se, kommer mensen så kommer den, kommer den inte så blir man lycklig!

Det är liksom egentligen ingen idé att springa och köpa tester innan bim (även om man känner sig gravid) för de kan inte förhindra mensen att komma! Man får helt enkelt stå ut, inte känna efter så mycket, inte hoppas för mycket, och försöka att tänka på något annat. Ett bra sätt att distrahera sina tankar är att ha MASSOR att göra, för då hinner man inte fundera så mycket. Jag kör med den strategin :)
//Julia
 
Sv: Skengravid :(

Har ni börjat bebisverkstan nu? Tycker jag sett dig här på förälder jätte länge nu och sucktat efter en egen ;)

himlan Jag var skengravid i 8 månader, men nog f*n kom alltid den där mensen efter några dagar! Till slut gav jag upp, kände inget, vaknade en morgon med en skum känsla i magen, köpte ett test och vist var det positivt :bump:
 
Sv: Skengravid :(

Jag var skengravid typ hundra ggr fastän jag åt p-piller. :angel:

När jag sen väl hade slutat med p-pillren och mensen inte kom, ville jag inte köpa ngt test.
Efter 5 dagar tvingade sambon mig att köpa ett och det var positivt. Det var som att jag inte riktigt vågade testa för jag var så rädd att bli besviken.

Tyvärr är det nog bara att vänta och se.. Tråkigt men så är det. Bäbis blir det säkert förr eller senare.
 
Sv: Skengravid :(

Hej. Gå ut och spring el ha sex. Då kommer den garanterat.
Behöver inte va så, men nu försöker jag leka doktor. :)
 
Sv: Skengravid :(

Ja jag ber om ursäkt, svarade på fel person, det skulle vara till trådskaparen som väntade på sin mens.

Bra att du översatte åt mig nagelacksberoende
 

Liknande trådar

Avel Vill inleda med att jag skriver frågan med ett visst önsketänkande att provet visade fel. 😉 Jag testade p-test på mitt sto på 106dygn...
Svar
12
· Visningar
936
Kropp & Själ Har sedan flera år sett ut som jag vore gravid. Vissa har till och med frågat. Har testat mig men det har varit negativt. Har inte...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
17 755
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 654
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp