Skicka katt från Skåne till Norrland

ufot

Trådstartare
Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt.

Min katts största önskan är att bli stallkatt och hur mycket jag än kommer att sakna henne ser jag att hon inte mår bra i lägenheten.

Nu till min fråga, finns det något bolag som fraktar katt från Skåne till Norrland?

Jag kan självklart åka med henne själv, men eftersom jag känner hennes nya ägare mycket väl hade det varit betydligt enklare att använda ett fraktbolag…

Både flyg och väggående transport är av intresse, men helst någon som kör från dörr till dörr.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har vid flera tillfällen under året varit kattvakt åt en kompis katt då han har varit bortrest. Nu senast var jag kattvakt i 6...
Svar
4
· Visningar
3 576
Senast: Whirlie
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
4 797
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt *Något lång tråd* I huset mitt bor det en röd katt. Har berättat lite om honom i en av mina gamla trådar. Hans ägare verkar inte bry...
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: Sastra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Konstiga saker på Wish

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Omplacera problemhund?
  • Shop to you drop, del 4

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp