Niyama

Trådstartare
Måste väl finnas fler bukefalister som ska följa? Hoppas på det och slänger in programmet.

Torsdag 23/2: Sprint F
Lördag 25/2: Skiathlon
Söndag 26/2: Team Sprint C
Tisdag 28/2: 10 km C damer
Onsdag 1/3: 15 km C herrar
Torsdag 2/3: Stafett damer
Fredag 3/3: Stafett herrar
Lördag 4/3: 30 km F damer
Söndag 5/3: 50 km F herrar

TV-tider SVT
 
Jag ska se backhoppningen :)

Slänger in de tiderna:

23 februari 13.00 kval HS100 damer
24 februari 13.30 Kval herrar HS100
24 februari 16.30 HS100 damer
25 februari 16.30 HS100 herrar
26 februari 16.30 HS100 Lag mix

1 mars 17.00 Kval herrar HS130
2 mars 17.30 HS130 herrar
4 mars 16.15 Lag HS130 herrar

Edit: Tyvärr lär vinden ställa till det så jag tror ju inte alla tävlingar kommer gå på sina rätta tider. De har redan idag ställt in båda träningarna pga vinden.....är alltid vindproblem i Lahti.
 
Senast ändrad:
Jag älskar längdåkning men blir lite förvirrad av allt dopingprat...
När jag tittar på friidrott så vet jag inte vad jag ska tro om jag ser en väldigt bra prestation.
Samtidigt vill jag inte misstro folk...
 
Jag kommer givetvis kolla men mycket kommer jag få se i efterhand pga jobb och GHS. Undviker som vanligt resultaten så att det är spännande :D
Jag skulle varit inne i stan hela dagen idag men som "tur" är blev det avbokat så jag kan se sprinten "live". Hade planerat för att försöka undvika resultatet men skulle åka tåg hem = risk att nån pratar om det.
 
Jag skulle varit inne i stan hela dagen idag men som "tur" är blev det avbokat så jag kan se sprinten "live". Hade planerat för att försöka undvika resultatet men skulle åka tåg hem = risk att nån pratar om det.

Vilken tur! :up:
Det är en av fördelarna med att åka bil :D Jag riskerar dock att någon häktad eller någon kollega berättar resultatet :nailbiting:
 
Ska försöka se så mycket som möjligt. :) Tyvärr blir det nog inte riktigt så mycket som jag vill pga jobb.
 
Är så nervös att Stina ska ramla, bryta staven eller nåt så det går åt helvete redan i kval eller kvart. Hoppas inget sådant drabbar nån av favoriterna, det vore trist :nailbiting:.
 

Liknande trådar

Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
799
Senast: Rosett
·
Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
483
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
28 055
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag tycker ju att jag har skalat ner mitt liv rejält, släppt en massa saker på min to-do-lista, för att bara göra sådant jag verkligen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 860
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp