Skilda världar för svenska ryttarna

(Dagens Nyheter)
Rolf-Göran Bengtsson klagade på reklamskyltarna medan Malin Baryard-Johnsson njöt. Det var skilda världar när svenskarna avslutade banhoppningen i världscupfinalen i Leipzig. Dela med andra: Ridsport Reportage Krönika/Inblick Senaste nytt Annons: Malin Baryard-Johnsson slutade...

Läs mer...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Skilda världar för svenska ryttarna

Jag la märke till dom där skyltarna. Jag kan verkligen förstå om det gjorde Quintero nervös! Det är ingen fotbollsmatch liksom, så onödigt att låta reklmskyltarna rulla på när det var hästar där inne :/ Första gången jag sett rullande reklamskyltar på en hästtävling, så att hästarna heller inte är vana vid det och att vissa kommer bli skrämda är ju underförstått .. så tummen ner till dom som tyckte det var en smart idé!
 
Sv: Skilda världar för svenska ryttarna

Instämmer. Tycker det är väl tufft för hästarna med skyltar som byter utseende!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Nio svenska ryttare är klara för start under Longines Global Champions Tour på Stockholms Stadion 16-18 juni. Världsettan Henrik von...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Parallellt med världscupfinalerna i Paris har ett helg gäng svenska ryttare varit och tävlat i belgiska Lanaken. Flera placeringar har...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Rolf-Göran Bengtsson tror på det, Malin Baryard-Johnsson, Peder Fredricson och Henrik von Eckermann likaså, de tror på medalj för sitt...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard-Johnsson och Rolf-Göran Bengtsson utgjorde tre fjärdedelar av det lag som tog silver i Aten-OS 2004...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp