Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lollan skrev:Hur pass mycket skiljer sig dom klasserna åt?
Förutom höjden och att det finns kombination i 110?
Lollan skrev:Hur pass mycket skiljer sig dom klasserna åt?
Förutom höjden och att det finns kombination i 110?
Men säg inte så! Jag har ju planerat att debutera 110 inom kort och blir jättenervös nu! Jag tycker 0,90 är lågt, 1 m är ok, 110 känns lite högt, men inte oövervinnerligt. Hästen har rutin men det är betydligt värre ställt med piloten (jag!)....olgaklara skrev:Och jag tycker också att det är rätt stor skillnad mellan 100 och 110, men det kanske beror lite på var man bor också. I skåne tycker jag överlag att i 110 brukar det vara mkt mer fel än i 100.
I stävie var ju det bara 34 st felfria i 110 av 93st startande och i övrigt brukar det vara ofta att man är placerad på 4fel i grunden i 110.
Jag tycker att 0.90 och 100 är lika medan det är lite större hopp till 110 (beroende på vem som bygger) och sedan är det ganska stort hopp till 120 och ännu större till 130. Däremot tycker jag att 130 till 140 inte är så stort hopp.
Jag tror att det står att man får använda räcke-stigsprång INTE oxer....(eller stigsprång-räcke)Olympus skrev:får man bara ha räcke-räcke i 1m? Sist jag tävlade 1 m var det räcke-oxer i kombinationen