Bukefalos 28 år!

Skillnad på fråge-trådar

P

prallan

Vad är det för skillnad på de frågetrådar som får vara kvar som tex i utrustning "Tips på sadlar som passar svängd rygg", "tips på hållbara boots" till de som plockas bort, tex under hoppning igår, "tips på träningar"?
 
Sv: Skillnad på fråge-trådar

Diskussion om träningar kan väl lätt bli en diskussion om enskilda personer.
 
Sv: Skillnad på fråge-trådar

Tack :)
Men om man frågar om tips var man hittar en produkt så försvinner den tråden, så var är skillnaden på att tipsa om en affär el sadeltillverkare?
 
Sv: Skillnad på fråge-trådar

Det är skillnad på att diskutera olika typer av produkter, funktioner i produkter som kan vara bra till olika typer av hästar jämfört med att efterlysa en specifik produkt. Det är ingen diskussion utan en efterlysning. Efterlysningar passar bättre på radannonssidorna.
 

Liknande trådar

Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 075
Senast: Habina
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 490
Senast: ako
·
Foder & Strö Hej, har hittat lite gamla trådar gällande loppfrön men ingen som direkt besvarar min fråga. Jag har en ponny på lösdrift på sandjord...
Svar
5
· Visningar
1 081
Utrustning Vi letar och letar.. efter en hoppsadel till vår lilla storhäst med svängd rygg, de flesta hoppsadlar verkar vara för "rak till lätt...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp