Diabetikern

Trådstartare
Vad är det för skillnad på en draghund och en slädhund? Min väninna ska skriva en avhnadling om detta i januari och vi satt och spånade lite idag men kom inte fram till ngt vettigt. Någon som vet?
Tacksam för svar :)
 
Sv: Skillnad?

med slädhundar då e det ofta polarraserna som drar spannet och när det gäller drag kan det vara ´lite olika raser ofta brukshundar el polarraser där man blandat i fågelhundar...inom drag har man oftast färre antal hundar och då ska det gå fortare typ så e det...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 359
Senast: Fibusen
·
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 130
Senast: co-SMAD4
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 367
Senast: Bulldoozer
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
644
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp