Skippa vissa namn på djur?!

L

Linda_nicole

Jag har hört att djur tycker mest om namn som har bokstaven s i sig. :D
 
Sv: Skippa vissa namn på djur?!

Katter lystrar bättre till namn med S.
 
Sv: Skippa vissa namn på djur?!

Hundar lyssnar oxå bättre till s- ljud :angel:
 
Sv: Skippa vissa namn på djur?!

Fast dom kan egentligen ha vilka namn som helst, det är bara att dom hör själva s bättre..
 
Sv: Skippa vissa namn på djur?!

jaha, är det därför mina råttor inte lyssnar på inkallnig??
Dom har inte ett enda S i namnen :angel:

Nej, ärligt talat så tror jag att det är olika per individ, eftersom jag hade två katter i höstas, en med S i namnet och en utan. Och den utan S.et lyssnade bättre ;)
 
Sv: Skippa vissa namn på djur?!

Hej!

Ingen av våra katter hade S i namnet och alla kom när man ropade. Fast dom kom ju när man slog med skeden i kattmatsburken eller skakade en makaronikartong (låter som torrfoder), så vem vet..

/ lavinia, vars häst kommer om man ropar godis men inte annars
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 683
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·
  • Låst
Fritid Det är så att jag kommer jobba in en större summa genom ett av mina intressen och eftersom jag är sjukpensionär kan jag inte ta emot...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 850
Senast: Cambrie
·
Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 608
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp