Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Skippa vissa namn på djur?!

F

Figaaro

Sv: Skippa vissa namn på djur?!

Fast dom kan egentligen ha vilka namn som helst, det är bara att dom hör själva s bättre..

jaha, är det därför mina råttor inte lyssnar på inkallnig??
Dom har inte ett enda S i namnen :angel:

Nej, ärligt talat så tror jag att det är olika per individ, eftersom jag hade två katter i höstas, en med S i namnet och en utan. Och den utan S.et lyssnade bättre ;)

Hej!

Ingen av våra katter hade S i namnet och alla kom när man ropade. Fast dom kom ju när man slog med skeden i kattmatsburken eller skakade en makaronikartong (låter som torrfoder), så vem vet..

/ lavinia, vars häst kommer om man ropar godis men inte annars

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5530 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundavel&Ras En släkting till mig har länge pratat om att skaffa hund, superkul tycker jag. Hon har tittat mycket på blocket mest för skojs skull och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 853
Övr.Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
648
Övr.Djur Jag är ingen stor kännare av fjärilar, jag känner bara mest till de mest kända. Men jag blev nyfiken på vilka fjärilar ni tycker om! I...
2
Svar
20
· Visningar
1 149
Hundträning Hej Ni kanske minns mig, jag skrev en tråd för ett par år sedan om min sambo som hade köpt en hund han inte tog hand om och jag visste...
Svar
18
· Visningar
1 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Titthålskastrering - tik
  • Motionshjul till katt?

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?