Skit också...

Mysgrisen

Trådstartare
Gissa vad min skrutt till valp har gjort?

Han har tuggat sönder sin fina, fina BIM rosett :cry: som jag var så stolt över... :cry:

Den hade trillat ner när jag var på toa, och då hade han hunnit tugga den sönder och samman...

En skitsak egentligen, men jag blev ledsen ändå...
 
Ååh en till som har en hund som äter rosetter..jag hadde 40 st jag!

När jag kom hem efter att ha varit till affären en sväng så hadde jag bara 7 kvar..Hon åt inte upp dem men tuggade dem sönder och samma :(

Men det går över ;)Nu tuggar hon inte sönder någonting :)
 
Ja...det ska jag minsann göra.
Det trista var att det var från första utställningen...

Nåja, nu har jag lärt mig en läxa, ska inte hänga dom så attde riskerar att åka ner...
 
Åh, nej...vad trist... :crazy:

Ärligt talat så trodde jag inte att jag skulle ta det så hårt...men nu moler det i magen... :cry: Jättelarvigt, jag vet...men jag var ju såå stolt!!!
 
Jag var oxå jätte ledsen :( så jag förstår dig det är ju minnen de där rosetterna så är det säkert för dig oxå så det är ju inte så kontigt att man blir ledsen då...*kram*
 
Neeej, va trist... Jag förstår att du e jätteledsen!!
:cry:
Det skulle jag oxå blivit. Rosetterna har som ett värde för en, jag brukar skriva på baksidan av alla rosetter (både häst och hund) datum och när var och hur - jättekul att läsa och se sen tycker jag... :p
Skickar här en stor tröstkram till dej!! :)
 
Precis...jag hade också skrivit...

Jag hade inte alls blivit lika ledsen om han hade tuggat sönder en sko, faktiskt.
 
:crazy: stackers du.
En rosett har jag faktiskt slängt, fast det var en hästrosett från pucko-ridskolan jag red på då (typ -95 var det nog) dynga, inget att ha kvar :D
 
Jag har börjat förlåta honom nu...på promenaden var han så otroligt gullig :love: så jag kan inte vara sur på honom nåt mer, men liite ledsen det är jag fortfarande. Men du skulle ha sett honom hur han rusade fram och tillbaka i vattenpölarna på vägen...hur gullig som helst! :love:
 
Synd. :(

Kanske kan trösta dig lite med att min hund har bitit sönder min mobil som kostade 3000.
 
Åh nej...det var inte så kul va... :crazy:

Men ärligt talat hade jag blivit mindre ledsen om han hade tuggat sönder en sko...men den hade iofs inte kostat 3000 :crazy:
 
Nej det var inte kul.. Hade massa viktiga saker sparade på den. Men nu har jag lärt mig att allt viktigt ska skrivas på papper (och läggas i låda, hunden äter ju papper också :smirk:) och inte på saker som går sönder :p

Ja, jag skulle nog också hellre velat att hunden tog en sko än en rosett, det är ju en sån sak som man är stolt över och som man vill spara.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 713
Senast: anna_panna
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 442
Senast: LiviaFilippa
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 052
Senast: LiviaFilippa
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 047
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp