Bukefalos 28 år!

S

sockertuss

Jag har lyckats brutit av själva saken som man trycker ned när man ska sätta på vindrutetorkarna på min pojkväns bil! :o
Hur fixar man det och hur mycket kommer det gå på? Tror inte att man behöver byta saken i ratten men den är av helt så det behövs ju en ny och så.
Fan att jag jämt ska vara så klumpig!
 
Sv: Skit!

Vad är det för bil. Är de en äldre bil kan den vara lätt och byta själv, är det en nyare så behövs nog verkstad.
 
Sv: Skit!

menar du själva spaken?

jag bröt av min blinkersspak i vintras. stängde av helljuset när jag hade kommit hem och parkerat, och plötsligt hängde allting löst och dinglade... :D

nåväl, ett besök på skroten och sen hade jag en "ny" spak, kostade ett par hundra bara. sen bytte en bilkunnig kompis ut den åt mig, tror inte det var speciellt avancerat :)

det här var en volvo 850, men det borde ju inte vara så mycket svårare med en opel...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 301
  • Artikel
Dagbok Jag känner mig konstant sysselsatt. Trots att jag bara jobbar 25%. När försäkringsbolaget skulle boka tid för husbesiktning så hade vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 409
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 694
Senast: MML
·
Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
692
Senast: GoLightly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp