Bukefalos 28 år!

skitbra bok!

B

beagle

har precis läst ut "en bra häst har aldrig fel färg" av Mark Rashid, kanske är smygreklam men jag är bara tvungen att tipsa! den var verkligen jättebra! finns att låna på statsbiblioteket! :bow: :banana: :bow: :banana: :bow: :banana: :bump:
 
Har sjäv läst alla hans böcker!!
Kanon bra, och väldigt intressant läsning!!

Kan åxo rek den!!

Sam
 
Visst är han underbar! Jag har tagit det hela ett steg längre... Jag har haft email kontakt med hans fru (Wendy) och det finns en liten möjlighet att få hit honom 2005!!! Håll tummarna! Om det blir av så lovar jag att det kommer annonseras både här och i pressen! :banana:
 

Liknande trådar

Samhälle En smula oplanerat har jag precis landat i Malmö och kommer behöva äta lunch här, någon som kan tipsa om något trevligt ställe ganska...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Halfrek
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 405
Senast: LiviaFilippa
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 554
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 016
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp