Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blir ju lätt så, i en överjävlig period så blir allt extra påtagligt på en födelsedag. Hoppas det vänder för dig snart :heart
 
När folk som man trodde var ens vänner hugger en i ryggen men fortfarande försöker smila in sig så blir man otroligt ledsen
 
Sånt där är drygt. Kanske är det därför jag själv har svårt för att skaffa vänner för hur vet man i förväg vilka som är bra?

Ibland kan även jag tänka tanken att jag nog ska dunsta från jordens yta, åtminstone så att jag inte syns eller hörs samt slipper en massa folk, men det är inte riktigt en bra strategi egentligen. Det löser ju inget.
 
Har varit sak på sak de senaste veckorna och idag på min födelsedag bröt jag ihop.
Har aldrig känt mig mer misslyckad och ensam än nu.
Ska ta bort mitt fb tror jag och lägga ner allt socialt
Det knäcker mig bara mer och mer
Varmt grattis på födelsedagen! :heart
Den dagen sociala medier blir mer av en belastning än att det ger någit tycker jag man ska ta en paus. Hoppas att det vänder för dig och att det här bara var en tillfällig dipp. Kram
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 679
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Min pappa har supit sen tonåren. Mamma har alltid städat efter honom. Han blev nykter för ca 15 år sen (han fyllde 80 idag) och det har...
Svar
8
· Visningar
1 184
Senast: fijja
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 022
Senast: Mauen
·
  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
952
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp