skitig utrustning som säljs

Ok...bara tänkte. Jag har ett vintertäcke till salu nu, kostade 995.- som nytt o ska ha 700.- för det o det verkar det inte vara några problem att få. :) Använt en säsong, men som nytt.
 
Då jag annonserade om mitt täcke fick jag bara ett svar. Personen erbjöd mig 600.-! Kan berätta att täcket fortfarande är till salu! *smygannonserar*

mvh :bump:
 
Vill man ha utrustning i nyskick kan man ju köpa ny!

Jag har en himla massa grejor liggande som jag vill bli av med, men jag orkar inte tvätta, laga och putsa eländet så det slutar nog med att jag SLÄNGER det istället. Nu kommer jag ju från Småland, så det känns lite kymigt att kasta utrustning som skulle kunna glädja någon annan, för de flesta av prylarna är det inga större fel på. Men jag ORKAR nog inte göra iordning det hela.

Tycker ni som är kategoriskt mot att sälja utrustning som behöver lagas och tvättas att det är bättre att jag slänger mina grejor än annonserar ut dem för en sportstyver (när jag väl orkar samla ihop prylarna och sätta in en annons)?

Anneli
 
vad har det med småland att göra? :cool:
Jag kan ta det om du ändå ska kasta det, batala frakten osv... :angel:

äsch
 
Jag har inget emot att köpa skitig och trasig men lagbart begagnad utrustning. Men då vill jag veta det innan och inte betala så mycket för det. Så det så!!!
 
Vart kostar det 200 för att lämna in ett täcke på tvätt??? :eek:

Här kostar det mellan 50 och 60 kr. Och man kan få stämpelkort på ena stället, så man får den 10:e tvätten gratis eller nåt. :)
 
Här kostar det en hundralapp iaf, så det är nog inte helt orimligt med 200.... :smirk:
 
Smålänningar är ju kända för att vara snåla... Kanske var det så hon menade mån tro?

:confused: ;)
 
Sv: Re: skitig utrustning som säljs

Instämmer, det är förj*vligt, och sedan folk som ljuger och säger att sakerna inte är använda, men när man väl får dem kan man se att de varit använda flertalet gånger >.<
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag ska lämna mitt 6-åriga sto på foder i augusti. Samtidigt har jag själv en valack på foder. Till min foderhäst har jag fått med en...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 014
Senast: Buck
·
Utrustning Jag slösar alldeles för mycket pengar på utrustning till mina hästar, MEN nu har tom jag sett för mycket!!!! Satt och tittade runt...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 399
Senast: prallan
·
Hästmänniskan Alltså när ni överlåter en häst; säljer eller lämnar på foder, och utrustning ingår? Det har hänt mig inte bara en gång att man fått hem...
Svar
17
· Visningar
2 139
Hemmet Buke brukar ju ha svar på allt så jag tänkte bolla lite med er :) Jag och sambon köpte ett jättefin hus för ett tag sedan, samma dag...
Svar
19
· Visningar
2 691
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp