Måendet är väldigt upp och ner just nu.
Det gör att jag är helt slut när jag är på jobbet.
Igår var jag så trött att jag knappt visste vad saker hette.
Som tur är har vi lite långledigt nästa vecka så det ger mig en liten paus så jag orkar se sista veckorna nu
 

Jaha säger en del
Så verkar det inte på dina inlägg på sociala medier .
Nej för att allt som skrivs på sociala medier är inte de facto det som är sant.
Och varför ska jag skriva deppig inlägg där liksom
Försöker ju faktiskt peppa mig istället
 
@Sonic76 jag kan ha missat detta, men har du pratat med din arbetsgivare om ditt mående? De måste väl ha någon företagshälsovård eller liknande som du kan få komma i kontakt med? Det är så sorgligt att läsa hur mycket du verkar kämpa bara för att hålla näsan över vattenytan, så ska ju inte någon behöva ha det :( .
 
@Sonic76 jag kan ha missat detta, men har du pratat med din arbetsgivare om ditt mående? De måste väl ha någon företagshälsovård eller liknande som du kan få komma i kontakt med? Det är så sorgligt att läsa hur mycket du verkar kämpa bara för att hålla näsan över vattenytan, så ska ju inte någon behöva ha det :( .
Näe inte mer än att jag skulle behöva bli av med idrotten som jag gör extra utöver min undervisningstid.
Har varit så pass mycket ändå
Har sökt tid hos kurator på vc dock.
 
Vaknat med huvudvärk flera dagar i rad nu.
Och det är ingen lätt sån.
På em har det varit svårt att fokusera på jobbet.
Tack och lov är nu samtalen klara så har lite mindre press vissa dagar i veckan.
 
Tror jag har feber.
Har pappas gamla örontermometer och han dog för 12 år sen så den borde nog bytas ut.
Har värk överallt, men den kommer punktvis
Mycket underligt
Vore väl fan om jag skulle bli sjuk nu när det snart är sommarlov
 
Sovit dåligt men ändå rätt så pigg
Har varit vaken några timmar så nu ska jag vila en stund och sen greja lite.
Bröstsmärtan är delvis kvar så tar det lite pö om pö
 
Det där med måendet upp och ner känner jag igen. Jag känner på mig att MITT problem är att jag känner efter, oroar mig och tänker för mycket i de tider som är nu. När man mest trallar runt hemma och inte träffar folk som vanligt. De enda jag träffar för närvarande är hemtjänsten, morgon o kväll när de kommer och drar på mig/drar av mig stödstrumpor, bäddar/bäddar upp sängen och bär ut sopor. De stunderna fnissar jag och babblar på som sjutton för att hinna säga så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Idag tänker jag njuta av solen och värmen, för i natt och i helgen kommer regn o rusk igen.

Kram
 
Det där med måendet upp och ner känner jag igen. Jag känner på mig att MITT problem är att jag känner efter, oroar mig och tänker för mycket i de tider som är nu. När man mest trallar runt hemma och inte träffar folk som vanligt. De enda jag träffar för närvarande är hemtjänsten, morgon o kväll när de kommer och drar på mig/drar av mig stödstrumpor, bäddar/bäddar upp sängen och bär ut sopor. De stunderna fnissar jag och babblar på som sjutton för att hinna säga så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Idag tänker jag njuta av solen och värmen, för i natt och i helgen kommer regn o rusk igen.

Kram
Ja tänka hinner jag inte så mycket när jag jobbar.
Har inte gått hem före 17 många dagar det sista
Är på jobbet vid 7:30
På helgerna är jag så trött så jag orkar inte med så mycket
 
Jo, vädret eller i alla fall alla dessa väderväxlingar, är ingen höjdare för såna som oss... Sitter med långbyxor och långärmat men funderar på att lägga mig en stund o dra över mig en filt.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har hittills en nykter vecka och så ska den få fortsätta. Jag såg att flera var oroliga för mig och det vill jag absolut inte att...
30 31 32
Svar
620
· Visningar
58 522
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Så jäkla skönt med kort vecka. Och nästa vecka blir också kort. Idag fick vi påskfika på jobbet. Sen hade vi en jäkligt lugn dag idag...
Svar
6
· Visningar
634
Senast: SaraXX
·
  • Artikel
Dagbok Det är ju helt normalt att glömma bort att man kokat upp vatten, men inte hällt upp det över tebladen i muggen. Det är ju normalt att...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 523
Senast: Araminta
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kanske haft tur eller helt enkelt varit förskonad från större problem i mina hästars munnar. Men sen för några veckor sedan...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp