Bukefalos 28 år!

Skjønner ikke dette med "snabbsvar" osv ?

smulemor

Trådstartare
Har i flere år kost meg her inne på forumet men en ting har jeg aldri helt skjønt. Når jeg skal svare på en tråd så må jeg alltid velge "snabbsvar" eller "citat-svar" ? hva betyr egentlig dette ?

har sett at når jeg velger snabbsvar så blir svaret mitt på en måte henvist til innlegget hvor jeg trykket på "snabbsvar" for å få tilgang til svarboksen ?

og hva betyr egentlig "låne knapp" ?

mvh

Smule... norgesnabo som ikke skjønner svensk :crazy:
 
Sv: Skjønner ikke dette med "snabbsvar" osv ?

Snabbsvar är om du vill svara på enklast snabbaste sätt och bara skriva i rutan under. Vill du har fler funktioner får du då trycka på gå till avancerad.

Detta är ett snabbsvar...
 
Sv: Skjønner ikke dette med "snabbsvar" osv ?

Har i flere år kost meg her inne på forumet men en ting har jeg aldri helt skjønt. Når jeg skal svare på en tråd så må jeg alltid velge "snabbsvar" eller "citat-svar" ? hva betyr egentlig dette ?

har sett at når jeg velger snabbsvar så blir svaret mitt på en måte henvist til innlegget hvor jeg trykket på "snabbsvar" for å få tilgang til svarboksen ?

og hva betyr egentlig "låne knapp" ?

mvh

Smule... norgesnabo som ikke skjønner svensk :crazy:

Citatsvar är om du vill citera (quote) det inlägg som skrivits ovan.
Detta är ett citatsvar.

Knapplån menas att jag bara hugger sista inlägget i en tråd och svarar på och svaret inte är riktat till den personen som skrivit inlägget jag tryckt snabbsvar på utan det är ett mer allmänt inlägg riktat till några eller alla i tråden.
 
Sv: Skjønner ikke dette med "snabbsvar" osv ?

aha... takker :)

men det jeg fortsatt ikke skjønner, når jeg da velger å svare i en tråd men ikke til en spesifikk bruker, er det da umulig å bruke den fulle skriveruten ?

ser jo når jeg svarer deg nå at over teksten så står det "svarar på" et innlegg du har skrevet ?
 
Sv: Skjønner ikke dette med "snabbsvar" osv ?

Om du använder snabbsvar länkas det till det inlägget där du tryckte på snabbsvars-länken, vilket är lite missvisande. Det borde väl egentligen länkas till första inlägget i tråden så att man bara kunde hugga vem som helst's "snabbsvarsknapp" för att inte svara någon specifik.
Nåväl, för att undvika missförstånd kan du skriva KL, Knapplån, överst i ditt inlägg om du inte vill svara någon speciell i tråden, trots att det kommer stå att du svarar på någons inlägg :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 035
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 162
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 247
Senast: Bison
·
Träning Rir en fjording på rideskole. Når vi jobber med venstregalopp blir hun forferdelig vrang og sterk. Jeg har vært turrytter i over ett...
Svar
6
· Visningar
1 158
Senast: Naranja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp