Sköldpadda......

H

heineken

Vad äter sköldpaddor, hur mycket vatten ska dom ha i akvariet (antar att dom ska kunna klättra upp på något också), hur varmt ska dom ha och hur ofta ska dom ha mat? Alla säger olika saker.. :crazy:
 
jag har en kart skölpadda (vatten sköldpadda) och den har ca 12 cm vatten och så har den ett ställe med mycket sand så att de sticker upp på ytan.och jag matar den med lite grönsaker (och tror de hette pelets kuller):confused:och jag har ca 26-28grader i vattnet. och jag ger den mat 1ggr per dag . Men den kan ochså få lite grönsaker på dagen:d
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 003
Senast: Stergo
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 897
Senast: Hazel
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 707
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Masked Singer 2024
  • Kreditkort
  • SHL 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp