Skönlitterärt skrivande

Jätteroligt att det BLIR en bok! Men det låter stressigt med tidsbristen. Jag skriver också bättre i presens, eller jag faller åtminstone in i det hela tiden oavsett vad jag bestämt mig för...
:rofl: :rofl: :rofl:

Stor igenkänning på det fetstilade! Jag skriver ju mycket arkeologiska rapporter och där hamnar jag ständigt i att beskriva en plats förändring för 1000 eller 2000 år sedan i presens.

När jag är klar med den här genomgången ska jag identifiera några av de svagare partierna (där jag har för mycket "berättarröst") och se om de blir bättre vid omskrivning i presens. Som en test.
 

Liknande trådar

Relationer Har skrivit om detta inlägg flera gånger, och ångrat mig, då jag tycker att jag är så himla töntig, men jag behöver er hjälp och är det...
Svar
3
· Visningar
12 229
Senast: Tassetass
·
Ekonomi & Juridik För att dra en lång historia lite kort, så har jag en häst på foder som det inte funkar med. Någon kanske minns min andra tråd för ett...
Svar
6
· Visningar
1 513
Senast: Betsy
·
E
Hästmänniskan Vill nog mest skriva av mig lite grann och vet inte om jag lagt tråden rätt..., känner att jag inte har någon att prata med som kan...
2
Svar
34
· Visningar
3 126
Senast: sagalisa
·
T
Hästmänniskan Den här kanske borde ligga under hästverksam, jag är osäker. Men mod får gärna flytta i så fall. Med risk för att låta som en bitter...
2
Svar
20
· Visningar
3 284
Senast: Thundra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp