grodan21

Trådstartare
Finns det personer idags som är intreserade av att bli skötare på hästar? Alltså bara kom till stallet och ta hand om hästen men inte rida?
 
Samtliga annonser jag sett har fått stor respons i kommentarsfälten så det tror jag absolut.
Sen ska ju hästarna finnas i närheten tror få åker flera mil bara för att pyssla.
 
Nu har jag två som jag kallar för mina överväxta hundar💛.

Skulle jag vilja komma och pyssla med någon annans häst om jag inte skulle ha egna beror på hur livet ser ut i övrigt. Men ja mer troligt att jag blir skötare på en trevlig ponny än medryttare på en häst/stor ponny.
 
Ja! Jag! Just nu väger för mycket för flesta hästar som söker medryttare och ridskolor, så är bra alternativ. Hade några månader liten b-ponny jag pysslade om och tog promenader med. Hade velat hitta nått liknande igen men blir tidigast efter flytten i december.
 
Det finns säkert, men de jag känner som har sökt sådana personer har antingen hittat rätt via kontakter eller (om de annonserat) haft det rätt struligt med folk som helt plötsligt efter en kort tid lämnar samarbetet osv.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En kvinna på en mindre ort i Hudiksvalls kommun förlorar sina fem hästar sedan länsstyrelsen har beslutat att ta hand om dem eftersom...
Svar
0
· Visningar
521
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Är sjukskriven sen en tid tillbaka (gått in i väggen pga överbelastning) sköter om stallet och hästarna som vanligt. Rider hemma men...
Svar
17
· Visningar
1 035
Senast: escodobe
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 267
Hästmänniskan Hej. Jag var i stallet idag med skolan och våran egna ridlärare sa att det inte rekommenderas att ha smycken i stallet som ringar och...
Svar
11
· Visningar
1 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp