Skor som luktar illa

Cattis_E

Trådstartare
Någon som har husmorstips?
Tips på produkter?

Frysa vet jag om att man kan, men det gäller allt från stövlar till gympaskor 🙈.
Kanske i och för sig räcker att tvätta sulorna i stövlarna? Men i så fall med vad?

Hjälp!
 
Någon som har husmorstips?
Tips på produkter?

Frysa vet jag om att man kan, men det gäller allt från stövlar till gympaskor 🙈.
Kanske i och för sig räcker att tvätta sulorna i stövlarna? Men i så fall med vad?

Hjälp!
Hypoklorsyra! Spraya på och låt torka. Dödar bakterier och svamp och därmed också äcklig lukt. Funkar fint på tyg, läder, gummisulor och fuskläder.
 

Liknande trådar

Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
673
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
807
Senast: Zacci
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 885
Senast: valy
·
Kropp & Själ Senaste tiden tycker jag att jag har börjat lukta illa så fort oavsett hur ofta jag duschar. Svettas inte mer men svetten luktar...
Svar
15
· Visningar
896
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp