Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

skoridbyxor eller jodpursridbyxor

charmant

Trådstartare
Letar och letar efter att par snygga såna som inte är allt för dyra. någon som har ideer på vart man kan få tag på ett par.
Tacksam för svar.

Sv: skoridbyxor eller jodpursridbyxor

Jacson har ett par snygga modeller till överkomligt pris.
Finns bl a hos Eko:-

Immer

Sonnenriter :bow: känns som vanliga byxor, skulle kunna ha dem till fint nästan :love:

Nån som har provat Börjes variant för 498kr?

Är ute efter ett par billiga att ha när jeans känns för varmt, dvs de får absolut inte vara helskodda.

Hööks har ju 3 olika, två helskodda, kostar runt 800 kr och ett par tygskodda, kostar runt 400 har jag för mig!
Men jag håller med övriga sonnenreiter är helt outstanding.

Betazoid skrev:
Hööks har ju 3 olika, två helskodda, kostar runt 800 kr och ett par tygskodda, kostar runt 400 har jag för mig!
Men jag håller med övriga sonnenreiter är helt outstanding.

Va på Hööks o tittade o såg de tygskodda - billiga o fina. Släppte dem dock direkt när jag såg de hade söm som garanternat skär in i rumpa o muttan, hela grenen rakt igenom. Så varning för rumpförstörare :eek:

Horka o Sonnenreiter har det blivit hittils, ofta är kavlitén så bra så de håller bättre o längre än de billiga jag köpt ändå.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5531 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har kombinerade flugregntäcken, åsikter? Använder ni dom mycket? Skiljer det sig mycket mellan dyra och billiga? Tacksam för svar ☺
Svar
19
· Visningar
953
Utrustning Hej! Jag letar nu efter ridstövlar och behöver hjälp! :) Det lutar mot ett par bruna men har inte riktigt bestämt mig än. Jag ska både...
Svar
2
· Visningar
426
Utrustning Hej! Visst är det så att man endast kan ha free jump stigbyglar på free jump pro grip stiglädren? Tacksam för svar då jag är sugen på...
Svar
4
· Visningar
377
Utrustning Jag behöver nya stallskor om ett litet tag. Köpte muckboots i vintras och dom är det skönaste jag haft på fötterna på jag vet inte när...
Svar
12
· Visningar
617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?