Bukefalos 28 år!

Skorri frá Blónduósi

O

oskis

Vill ha så mycket information om hingsten Skorri frá Blónduósi som möjligt!
Hurdana är hans avkommor överlag? Fyr- femgångare? Exteriörmässigt - för/nackdelar? Lynne?
Eksem?

Någon här som har en avkomma efter Skorri?

MYCKET tacksam för svar :bow:
 
Sv: Skorri frá Blónduósi

Jag vill också veta! Kommer han att stå i nordnorge i år också?
 
Puffar upp denna tråden lite :)

Jag har relativt nyligen köpt en Skorri-avkomma, en supertrevlig valack på 6 år. Lite lik Skorri utseendemässigt tycker jag, bra exteriör, 4-gångare med lovande gångarter enligt de tränare som jag tränat för. Väljer gärna tölten och töltar på i alla tempon. Otroligt trevligt lynne, mycket snäll, social, nyfiken och fantastiskt trygg för sin ålder. En riktig klippa :heart

Inga fler här som har Skorri-avkommor som vill berätta lite om era hästar? :)
 
Vill ha så mycket information om hingsten Skorri frá Blónduósi som möjligt!
Hurdana är hans avkommor överlag? Fyr- femgångare? Exteriörmässigt - för/nackdelar? Lynne?
Eksem?

Någon här som har en avkomma efter Skorri?

MYCKET tacksam för svar :bow:

Jag har ridit en ett par gånger på island, ett sto med mycket vilja, stark som en oxe och jättekul att rida. http://www.oddsstadir.is/enska/the-horses/pictures-of-the-riding-horses/our-horses/nr/376704/
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag behöver nu tips och råd från er som är mer erfarna med bråkiga unghästar. Jag har en valack född juni 21. Han va som föl...
2
Svar
25
· Visningar
3 984
Senast: Lavinia
·
Avel Hej! Har ett litet sto på 1,52 m i mankhöjd e. Fort-Baron x ue. A-dur som jag är sugen på att veta mer om hennes härstamning men hittar...
Svar
0
· Visningar
628
Senast: Klein
·
Avel Jag har kollat runt och läst om massor av hingstar som kan passa mitt hann sto efter Wordly - Weltmeyer -( Walt disney från mamman sida)...
Svar
5
· Visningar
1 288
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
4 856
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp