Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Novali01

Trådstartare
Hur gör man för att skrämma slag på en normalt sett mycket kaxig FT-ryttare?...Jo, man bokar rum på Skräckens Vandrarhem i Odensbacken!:eek::rofl:

Följande samtal utspelar sig kl 2024 fredag kväll:

Ft-ryttare: Hej, jag heter ****....
Cruella de Vil, dvs Ägarinna av Vandrarhem: JAG SA JU DO SKOLLE KOMA INAN 8!
FT: nej...det har du inte sagt till mig...
Cruella: JO, JAG SÄGA DET TIL ALA, ALLTID!
FT harklar sig nervöst...: Nej, det tror jag inte...
Cruella vrålar: OM NI INTE HITAR HIT PÅ FENGTON MINOTER SÅ ÅKA JAG HEM!
FT lägger på luren, vit i ansiktet och väser till Hästskötaren....KÖR för guds skull!

Väl framkommen visar sig Cruella ha klart schizofrena anlag då hon skrattar och ler och välkomnar FT-ryttaren...Hästskötaren som har smugglat med sig sitt lilla Troll (4-månaders valp av mindre sort...) får snällt stanna i bilen tills Cruella har åkt.
Smugglar sen in valpen i rummet där en mycket skakad Ft-ryttare sitter...vit i ansiktet väser hon till Hästskötaren: Trollet måste vara tyst! Vi sätter henne i buren!
Nej, säger Hästskötaren, lugna ned dig nu, Cruella har åkt...Hon kanske kommer tillbaka!, väser FT-ryttaren....:eek:

Behöver jag säga att FT-ryttaren var livrädd varje morgon som vi skulle smyga ut med Trollet?:rofl::rofl::rofl:
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Och varför missade vi detta?
:rofl::rofl::rofl:

Tyckte väl att hon verkade lite mör :devil:
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Du lämnade väl åtminstone ett meddelande med lite elaka smileys efter dej när du åkte :p :devil::grin::eek::rofl:
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Hahaha:rofl::rofl:
Jag själv bor strax utanför Odensbacken och jag höll på att dö när jag läste inlägget. Förstår gott och väl att du var rädd haha:D Skulle aldrig för mitt liv sova där.

Överlevde allihop?
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Hahaha:rofl::rofl:
Jag själv bor strax utanför Odensbacken och jag höll på att dö när jag läste inlägget. Förstår gott och väl att du var rädd haha:D Skulle aldrig för mitt liv sova där.

Överlevde allihop?

Nja, alltså Hästskötaren och Valpen klarade livhanken men Ryttaren lämnades nästan där i en blöt fläck...:D
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Du lämnade väl åtminstone ett meddelande med lite elaka smileys efter dej när du åkte :p :devil::grin::eek::rofl:

Fio smög ut bakom mina "kjolar", livrädd att bli ertappad med att dels använt fel toalett (:rofl::rofl: Cruella ville t om styra på vilken toa man gick...) och DESSUTOM att ha smugglat in en valp på rummet...hon återhämtar sig nu på vilohem i Kungsbacka.:D
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Fio smög ut bakom mina "kjolar", livrädd att bli ertappad med att dels använt fel toalett (:rofl::rofl: Cruella ville t om styra på vilken toa man gick...) och DESSUTOM att ha smugglat in en valp på rummet...hon återhämtar sig nu på vilohem i Kungsbacka.:D

Tänkte på dom som vågade väsnas efter kl 22, särskilt som man själv satt där tyst som en mus och knappt vågade gå på toa eftersom FEL toa låg närmast vårat rum. :rofl:
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Hur får människan gäster:eek: Skrämmer folk så dom inte vågar boka annat boende nästa gång:devil::rofl:
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Hur får människan gäster:eek: Skrämmer folk så dom inte vågar boka annat boende nästa gång:devil::rofl:

I Tyrannien (läs vandrarhemmet i Odensbacken) härskar enbart Cruella de Vil...som alla envåldshärskare styr hon sitt imperium (bestående av x-antal loppätna små usla rum..) med järnhand!:devil: Ve den som vågar boka någon annanstans eller dristar sig till att ta med ett tält...hämnden drabbar ens mobiltelefon som ett blixtnedslag!:eek::eek:
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Det är bara att boka rum där nästa år för den upplevelsen, inte ens du hade fått en syl i vädret :rofl:

den utmaningen får jag ju nästan ta :idea:
med tanke på att den nästan är omöjligt att sova på plats så :crazy:
Sten & stanley ringer fortfarande i öronen :D
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

den utmaningen får jag ju nästan ta :idea:
med tanke på att den nästan är omöjligt att sova på plats så :crazy:
Sten & stanley ringer fortfarande i öronen :D

För att du då ska få den optimala vistelsen där föreslår jag:

  • Kom för guds skull minst 20 minuter efter den tid du aldrig fått reda på att du borde varit där.
  • Bo i vänstra korridoren för att vara säker på att vara tvungen att använda toan i den HÖGRA korridoren.
  • Glöm inte att smuggla in en hund, ett barn eller som Fam. Murray en helt annan familj på rummet!

Om du följer dessa punkter kommer din vistelse garanterat ge dig ett mycket klädsamt vitt ansiktsuttryck typ :eek:, språkförbistringen mellan din vackra skånska och Cruellas Dalmatinerdialekt ger dig krupp och hennes "anfall är bästa försvar" kommer att ge dig tunghäftan du aldrig önskat att du hade....:rofl::devil:

Men givetvis slår det Sten & Stanley!
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Alltså jag dör av skratt när jag läser detta :rofl: :rofl: :rofl:
Verkar klokt att boka nästa års boende direkt så man inte missar alltså :idea: :rofl:
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Alltså jag dör av skratt när jag läser detta :rofl: :rofl: :rofl:
Verkar klokt att boka nästa års boende direkt så man inte missar alltså :idea: :rofl:

Jag tycker vi tokbokar allt!!! Tror vi måste dit även om vi inte rider - bara för att få se det hela i verkligheten!!!

:angel::angel::angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp