Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Jag tycker vi tokbokar allt!!! Tror vi måste dit även om vi inte rider - bara för att få se det hela i verkligheten!!!

:angel::angel::angel:

Jamen eller hur!:D Sen kör vi hela svängen med sen ankomst, valpsmuggling, dansar på borden till kl jättesentpånatten och går in med skorna på på fel toalett och SEN ska ni få se vad som händer med Cruella de Vil.....:devil:
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Det här låter som något jag måste vara med på. Jag tar med rosa skumpa så festar vi loss ordentligt. Vi får väl bjuda tanten på festen Novali, inte kan hon vara så svår att blidka om man killar henne lite på hakan med vänstran och håller fram ett glas skumpa med högran! :D
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

Det här låter som något jag måste vara med på. Jag tar med rosa skumpa så festar vi loss ordentligt. Vi får väl bjuda tanten på festen Novali, inte kan hon vara så svår att blidka om man killar henne lite på hakan med vänstran och håller fram ett glas skumpa med högran! :D

Smart idé Pooh! Håll dina fiender nära...gissa varför fio är min bästis?...!...:devil::rofl::devil:
 
Sv: Skräckslagen FT-ryttare på vandrarhem...

ta oxå med lite sambamusik så hon kan spinna loss riktigt ordentligt med sitt påbrå från Brasilien:rofl::banana::bump:
 
Skakar liv i denna tråd för att ge er nykomna FT människor en chans att förstå att jo... @fio är TOTALT beroende av mig! :sneaky::D:D:D
 
Snackar ni skit om min svärmor....

Hon kanske är snällare nu, hon var ju ökänd på den tiden. 😁 Men att hon var så gammal att hon kunde vara din svärmor hade jag aldrig trott! Trodde hon var några år äldre än mig bara och jag är 52
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp