Status
Stängd för vidare inlägg.

Sablar22

Trådstartare
Nu är det kokta fläsket stekt!

Jag är dräktig!

Har absolut ingen koll på hur långt gånget jag är, vet bara att jag hade min sista mens före den 18/6 :crazy:
BM trodde utifrån det hon kunde känna och min beskrivning att jag är i v. 12-14.

Måste erkänna att jag är korkad, men jag trodde att jag mått konstigt för allting annat som händer runtikring.
Mensen har jag inte ens tänkt på eftersom jag jobbat som en gnu hela sommarn, bråket med sambons ex som tagit MKT tid osv.

Sambon är inte direkt överlycklig utan tycker att tajmingen är allt annat än bra.
*Jag pluggar färdigt i December, sen vet jag inte hur lång tid det tar att få mig ett jobb.
*Sambon har precis blivit arbetslös.
*Bråket med sambons ex.

Jag kan till viss del hålla med honom, och hade jag inte varit lika långt in i grav. så hade abort varit ett val. Men det känns inte som det i nuläget :smirk:
Kanske för att jag är så himla säker på sambon som pappa, jag märker ju hur fantastisk han är med sin son (och andras barn)

Vi har ett fantastiskt stöd från min släkt, mamma snörvlar titt som tätt av glädje, för att sen fräsa att jag minsann inte får göra abort.
Ekonomin ska vi inte bry oss om, säger hon.. för dom ska minsann se till att vi klarar oss (Hon är egentligen rätt så söt mamma, men det gör inte funderingarna lättare precis)

Det som är mest pissigt är att Sambon är rätt så "skadad" av sitt ex.. och det är jag som får skit för det.
Jag kan iofs förstå att han är rädd att bli ensam med två barn, men å andra sidan är hon och jag inte ett dugg lika..och jag gillar inte att bli dömd på förhand.
Jag tycker att han borde ha märkt det på hur jag är med hans son, jag har verkligen gjort allt jag har kunnat för sonen.. både ekonomiskt och genom att finnas där.. jag tog på mig en stor del för att fixa hans boende och skolgång här tex.
Jag har fixat advokat tills utredningen startar osv.